[artinfo] Osztondij muveszeknek es kuratoroknak a 2017-es salzburgi Kepzomuveszeti Nyari Egyetemre

tranzit.hu office office at tranzitinfo.hu
Fri Mar 3 12:15:25 CET 2017

 Az ERSTE Alapitvany osztondijat hirdet ot fiatal cseh, magyar, roman es
szlovak muvesznek es ot kuratornak a 2017-es salzburgi Nemzetkozi
Kepzomuveszeti Nyari Egyetem egy valasztott kurzusara.

Minden nyaron tobb mint 300 resztvevo vilagszerte tobb mint 50 orszagbol,
korulbelul 20 kepzes kereteben dolgozik kulonfele muveszeti projekteken a
salzburgi Kepzomuveszeti Nyari Egyetemen. Az egyetem az ott tanito muveszek
hirneverol es a nemzetkozi resztevokrol ismert; celja a legkulonbozobb
muveszeti alkotasok letrehozasa.

A resztvevok a salzburgi Nyari Egyetem 2017. julius 17. es 2017. augusztus
26. kozott megrendezett kurzusai kozul valaszthatnak.

A nyertes palyazatokat az ERSTE Alapitvany es projektpartnerei: a tranzit.
cz, a tranzit. hu, a tranzit. ro es a tranzit. sk munkatarsaibol
osszeallitott zsuri valasztja ki.

Jelentkezesi hatarido: 2017. marcius 26.

Tovabbi informacio es a palyazat reszletei:
http://hu.tranzit.org/hu/palyazat/0/2017-02-24/osztondij-muveszeknek-es-kuratoroknak-a-2017-es-salzburgi-kepzomuveszeti-nyari-egyetemre