[artinfo] Véssey Gábor kiállítása

Zolnyánszki Zsolt zolnyanszki at gmail.com
Wed Apr 26 12:01:53 CEST 2017

*     - Meghívó - *

*VÉSSEY GÁBOR* Munkácsy-díjas festőművész kiállítása
*Horváth Endre Galéria* - Balassagyarmat
2017. május 5. - június 22.

A tárlatot megnyitja *2017. május 5-én, pénteken 17 óra*kor *Csordás Zoltán*
festőművész

*"Képeim nagyobb része a humor jegyében születik. Ez a magatartás szellemi
világom segítője már régóta, mely hitem szerint a földi labirintusból a
fényre vezet minket.*
* A humor isteni villámfény – írja Milan Kundera – amely a világot erkölcsi
többértelműségében mutatja meg, az embert pedig mélységes
illetéktelenségében, hogy megítélje felebarátait; a humor az emberi dolgok
viszonylagosságának mámora, különös gyönyörűség, mely abból a
bizonyosságból fakad, hogy nincs bizonyosság.*
*A humor a modern szellem nagy találmánya. Nem örrök időktől létezik; s nem
fog létezni örök időkig.*
*Elszorult szívvel gondolok arra a napra...*
*De addig..."*

www.facebook.com/events/119356098618341/
www.mkmk.hu

--
*Zolnyánszki Zsolt Benedek*

*Horváth Endre Galéria*
*2660 Balassagyarmat, Rákóczi fejedelem útja 50.*