[artinfo] Rektori tájékoztató a MERSZ közös állásfoglalásáról

MKE Kommunikáció press at mke.hu
Mon Apr 3 17:11:10 CEST 2017

Tisztelt Egyetemi Polgárok! Kedves Kollégák! Kedves Hallgatók!

Tájékoztatom az Egyetem közösségét, hogy 2017.
március 31-én, pénteken ülésezett a MERSZ
(Mžvészeti Egyetemek Rektori Széke), ahol az öt
mžvészeti egyetem (LFZE, MKE, MKR, MTE, SZFE)
közös állásfoglalást alakított ki a kormánynak a
külföldi egyetemek mžködését megszigorító
törvénymódosítási javaslatával kapcsolatban,
amely els‘ sorban a Közép-Európa Egyetem létét
veszélyezteti. Az állásfoglalás szerint a MERSZ
aggályosnak tartja, ha el‘zetes szakmai
egyeztetés nélkül születhet törvénymódosítási
javaslat, és ellenez minden olyan kezdeményezést,
amelynek eredményeképpen bármely, Magyarországon
magas színvonalú oktató-kutató munkát végz‘
egyetem további mžködése bizonytalanná válhat. A
MERSZ álláspontját a mai napra a témában
összehívott MRK (Magyar Rektori Konferencia)
elnökségi ülésén is képviseli.

Prof. Csanádi Judit
rektor

P   Nyomtatás el‘tt gondoljunk a természetre!
Please consider the environment before printing
this email.