[artinfo] Fwd: Szobortemető / Telep Galéria

Kristóf Kovács kovacsbigkristof at gmail.com
Wed Oct 19 06:18:57 CEST 2016

Kedves Címzettek,

Elöző levelemből egy kiállító művész nevét kihagytam:
Íme a helyes illetve teljes  lista és meghívó:

Szeretném a figyelmükbe ajánlani az alábbi kiállítást amely Szobortemető
címet viseli:

A kiállítás a Magyar Képzőművészeti Egyetem Epreskerti szoborparkjával
illetve a kerttel, mint egy érdekes jelenséggel és annak az üzentével
foglalkozik.

Mivel az Epreskert átmenetet képez a nyilvánosság és a szobrok
megsemmisülése között, hasonlóan mint a Memento Park Budapest azzal a
különbséggel, hogy az Epreskerti szobortemető nem válogat a volt rendszerek
és korszakok között.

A kiállításon a Szobortemető átmenetet képező jelenségén kívül, kortárs
képzőművészek szobrokkal kapcsolatos beavatkozásai, illetve invenció
kerülnek bemutatásra.

A kiállító művészek:
DEMETER Dávid, GRUPPO TÖKMAG, KISS Miklós - SZIGETI Csongor Gábor, KEREZSI
Nemere, LITTLE WARSAW , MURÁNYI Mózes Márton, SOCIÉTÉ RÉALISTE, SUGÁR
János, TNPU (A Telekommunikáció Nemzetközi Paralel Uniója) - LORRENSY Júlia
- FEHÉR Márta, PÁTZAY Pál, ROHÁNSZKY Bence.

A kiállítás megnyitó: 2016. október 20. 19:30

A kiállítás nyitva tartása:
2016. október 20 - november 3
H - SZ : 12:00-tól 16:00-ig

Helyszín: Telep Galéria, 1075 Budapest Madách Imre út 8
https://www.facebook.com/TelepGaleria/

A kiállítás facebook eventje:
https://www.facebook.com/events/925627377542760/?notif_t=plan_user_associated&notif_id=1476618849473543