[artinfo] Műcsarnok - ENTER - A METU hallgatóinak kiállítása

Kubik Elvira elvira at kubikelvira.com
Wed Nov 30 10:36:23 CET 2016

Kedves Kollégák!

Szeretném a figyelmetekbe ajánlani a *Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
*hallgatóinak kiállítását a *Műcsarnok*ban, amelynek megnyitója *2016.
december 1-jén, csütörtökön 18 órakor lesz*.

A kiállítással kapcsolatban Koroknai Zsolt, DLA Munkácsy Mihály-díjas
képzőművész, főiskolai docens, a METU Grafikai Intézetének oktatója örömmel
nyilatkozik.

Kérlek, az elérhetőségek miatt engem keressetek!

Köszönettel,
Kubik Elvira

*ENTER*
*A Budapesti Metropolitan Egyetem*

* hallgatóinak kiállítása a Műcsarnokban*
*Időpont:* 2016. december 1., csütörtök, 18 óra
*Helyszín:* Műcsarnok (1146 Budapest, Dózsa György út 37.)

ENTER címmel nyílik a METU művészeti hallgatóinak munkáit bemutató tárlat a
*Műcsarnok#BOX*-ban *2016. december 1-én, csütörtökön 18 órakor*.

*A kiállítást megnyitja*: NAGY T. Katalin művészettörténész

*Köszöntőt mond*: SZEGŐ György, a Műcsarnok művészeti igazgatója, valamint
Dr. TÚRY György, a METU dékánja.

A megnyitót LAKAT Andrea Enter című performansza követi, közreműködik: VÁGÓ
Anikó

*Kiállító művészek*: MÁRIÁN Gábor, DÓSA Ildikó, MIHALIK Flóra, SZTANÓ
Zsuzsanna, SZAKÁCS Judit, VAGYÓCZKI Vilmos, TÖRÖK Bianka, RÁCMOLNÁR Milán,
SCHMIDT Ágnes, SZTRANYÁK Zsófia, SZABÓ Mihály, KOVÁCS Levente, FARKAS
Róbert, BARTUS Andrea, SZABÓ Tamás, LAKAT Andrea, KOVÁCS Mihály Gergő,
SÁRKÖZI Péter, LUKÁTS Márton András, OLÁH Gábor, SZÁSZ Attila, KERTÉSZ Éva,
ÁRKUS Sándor Róbert, BALÁZS Gábor

*Kurátor*: KOROKNAI Zsolt DLA Munkácsy Mihály-díjas képzőművész, főiskolai
docens, METU Grafika Intézet

Nyitva: kedd - vasárnap 10-18 óra, csütörtök: 12-20 óra

A tárlat 2017. március 5-ig látogatható.

*További információk:*

Kubik Elvira PR&kommunikáció

+36209163206, elvira at kubikelvira.com

*A Budapesti Metropolitan Egyetemről*

*A Budapesti Metropolitan Egyetem Magyarország legnagyobb művészeti képzési
portfolióval rendelkező felsőoktatási intézménye. A Metropolitanen 2 karon,
4 fő képzési területen (kommunikáció, üzlet, turizmus, művészet) folyik az
oktatás. A folyamatosan bővülő magyar és angol nyelvű képzési kínálatban
jelenleg közel 80-féle képzés közül válogathatnak az egyetem iránt
érdeklődők. A Metropolitannek jelenleg több mint 7500 hallgatója van, akik
2011-től már nemcsak a fővárosban, hanem Hódmezővásárhelyen, a főiskola
Regionális Tudásközpontjában is folytathatják tanulmányaikat. Az intézmény
2001 óta meghatározó és folyamatosan növekvő szereplője a hazai
felsőoktatásnak. Képességfejlesztő tréningrendszere egyedülálló itthon. A
Metropolitan jelenleg közel 140 külföldi intézménnyel tart fent partneri
kapcsolatot több mint 40 országban. A 2009-ben indult művészeti képzéseken
jelenleg 15 alap- és 8 mesterszak közül választhatnak a leendő hallgatók. A
Művészeti képzések partnere többek között az Umbrella, az Europa Design
Hungary Zrt., Nanushka, az Origo Film Studio, a Lengyel Intézet, az
Iparművészeti Múzeum, az ATV.*