[artinfo] Megnyitó: PILISI GÓTIKA - II. András francia kapcsolatai

info info at muzeumicentrum.hu
Sat May 14 19:47:53 CEST 2016

Gulyás Gábor, a Ferenczy Múzeumi Centrum igazgatója tisztelettel meghívja Önt a Pilisi gótika - II. András francia kapcsolatai című kiállítás ünnepélyes megnyitójára 2016. május 19-én 18 órára.

Helyszín: Ferenczy Múzeum (Barcsay Terem), Szentendre, Kossuth Lajos u. 5.

Köszöntőt mond: prof. dr. Papp Klára dékán, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar

A kiállítást megnyitja: Solymosi László professor emeritus, az MTA tagja

A megnyitón fellép a Kecskés Együttes, a Soul-Ail kamarakórus

A kiállítás megtekinthető: 2016. július 31-ig - hétfő kivételével - minden nap 10-től 18 óráig.