[artinfo] Népszínház_karnevál felhívás

Ferenc Margl marglferenc at gmail.com
Sat Mar 26 19:58:26 CET 2016

AZ AURÓRA SZERVEZÉSÉBEN A NORVÉG CIVIL ALAP TÁMOGATÁSÁVAL MEGRENDEZETT
EGYNAPOS FESZTI-
VÁLRA MŰVÉSZETI PÁLYÁZATOT HIRDETÜNK, AHOVÁ INSTALLÁCIÓ, PERFORMANSZ, FOTÓ
ÉS VIDEÓ MUN-
KÁKAT VÁRUNK, KÉPZŐMŰVÉSZ, FOTÓS, ELŐADÓMŰVÉSZ, MÉDIAMŰVÉSZ HALLGATÓK
JELENTKEZÉSÉVEL.

A Népszínház Karnevál célja, hogy felhívja a figyelmet a VIII. kerület
kulturális sokszínűségének értékeire, hogy mérsékelje a bevándorlókkal
szemben kialakult félelmet és negatív attitűdöket városunkban.
Projektünkkel a toleranciát és a társadalmi befogadást erősítjük, abban a
szélsőségesen idegenellenes politikai környezetben, amely Magyarországot a
tavaly kirobbant menekültválság óta jellemzi.

PROGRAM

Az április 24-i eseményt egy figyelemfelkeltő akcióval indítjuk a Blaha
Lujza téren, ami később felvonulással folytatódik a Nép-
színház utcán és a II. János Pál pápa tér körül, majd egész délutános utcai
utcabállal zárul a Köztársaság téren és a lezárt Auróra utca és Bérkocsis
utcán. Az utcabál programja: Gasztro negyed, utcazene, civil negyed,
tehetségkutató, focikupa, gyerekprogram, élőkönyvtár, művész negyed és
további interaktív érzékenyítő programok, melyek célja a különböző kultúrák
megismertetése a rendezvény látogatóival.

MUNKAFOLYAMAT

A felvonulás ideje alatt illetve a program végéig, olyan helyspecifikus
efemer (átmeneti) munkákat szeretnénk kiállítani, ami a rendezvény egy-egy
bevándorlókhoz köthető helyszínének történetéhez kapcsolódik. Pl . a
Népszínház utcai kebabos, Bérkocsis utcai Segítsünk együtt a menekülteknek
csoport ételosztó helyisége, az afrikai kávézó vagy az iszlám imaház.

JELENTKEZÉS

A nyílt felhívásra beérkezett jelentkezéseket a mentorokból és a művész
negyed szervezőiből álló stáb tekinti át, ezt követően kerülnek
kiválasztásra a kiállítók. A kiállítás résztvevőinek száma a jelentkezés
függvénye.

A JELENTKEZÉS TARTALMI ÉS FORMAI KÖVETELMÉNYEI

- névvel és címmel ellátott pályázati munka terve/leírása

A jelentkezéseket az art at nepszinhazkarneval.hu email címre várjuk. A
kiegészítő dokumentumokat kérjük a jelentkezés-
sel egy időben, csatolmányként elküldeni, PDF vagy Word dokumentum
formátumban, összesen max. 20MB méretben.

A levél tárgyában feltüntetni: „ Jelentkezés_NEPSZINHAZ KARNEVAL 2016 ”

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: 2016. április 4. (ÉJFÉL)

A KIÁLLÍTÁSON VALÓ RÉSZVÉTEL DÍJMENTES. A PÁLYÁZATI MUNKÁK MEGVALÓSÍTÁSÁRA
MINIMÁLIS ANYAGKÖLTSÉGET TUDUNK BIZTOSÍTANI.

Az anyagköltség pontos összegéről a szelekció után tudunk egyeztetni.
A jelentkezéssel és a karnevállal felmerülő kérdéseket az