[artinfo] Osztondij muveszeknek es kuratoroknak a 2016-os salzburgi Kepzomuveszeti Nyari Egyetemre

tranzit.hu office office at tranzitinfo.hu
Wed Mar 16 15:07:38 CET 2016

Osztondij muveszeknek es kuratoroknak a 2016-os salzburgi
Kepzomuveszeti Nyari Egyetemre

Az ERSTE Alapitvany osztondijat hirdet ot fiatal cseh, magyar, roman
es szlovak muvesznek es ot kuratornak a 2016-os salzburgi Nemzetkozi
Kepzomuveszeti Nyari Egyetem egy valasztott kurzusara.

Minden nyaron tobb mint 300 resztvevo vilagszerte tobb mint 50
orszagbol, korulbelul 20 kepzes kereteben dolgozik kulonfele muveszeti
projekteken a salzburgi Kepzomuveszeti Nyari Egyetemen. Az egyetem az
ott tanito muveszek hirneverol es a nemzetkozi resztevokrol ismert;
celja a legkulonbozobb muveszeti alkotasok letrehozasa.

A resztvevok a salzburgi Nyari Egyetem 2016. julius 18. es 2016.
augusztus 27. kozott megrendezett kurzusai kozul valaszthatnak.

A nyertes palyazatokat az ERSTE Alapitvany es projektpartnerei: a
tranzit. cz, a tranzit. hu, a tranzit. ro es a tranzit. sk
munkatarsaibol osszeallitott zsuri valasztja ki.

Jelentkezesi hatarido: aprilis 3.

Tovabbi informacio es a palyazat reszletei:
http://hu.tranzit.org/hu/palyazat/0/2016-02-29/osztondj-a-2016-os-salzburgi-kepzomuveszeti-nyari-egyetemre