[artinfo] MOLNÁR ÁGNES ÉVA multimédia-művész doktori védése | Új Budapest Galéria

Budapest Galéria info at budapestgaleria.hu
Wed Mar 16 10:33:20 CET 2016

A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Doktori Tanácsa
és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Doktori Iskola tisztelettel meghívja Önt

Molnár Ágnes Éva doktorjelölt DLA doktori védésére
multimédia-művészet tudományágban.

Disszertáció: A családfotó mint az illúziókeltés eszköze
Mestermunka: A család albuma

Témavezető: Kopek Gábor habil. DLA egyetemi tanár, Moholy-Nagy Művészeti
Egyetem

A védési bizottság tagjai:
Elnök: Zsótér László professor emeritus – MOME Doktori Iskola
Bizottsági tagok:
Szalai András DLA építészmérnök, művészettörténész, egyetemi docens – BME
Építészettörténeti és Műemléki Tanszék
Gulyás Miklós DLA fotográfus, egyetemi docens – MOME Média Intézet,
Fotográfia tanszék.

Opponensek:
Eperjesi Ágnes DLA, képzőművész, egyetemi adjunktus – MKE Intermédia Tanszék
Erhardt Miklós DLA képzőművész, egyetemi docens – MOME Média Intézet, Média
Design Tanszék.

Helyszín: Új Budapest Galéria | 1093 Budapest, Fővám tér 11–12. (Bálna)
Időpont: 2016. március 22. (kedd) 15 óra

A doktori védés nyilvános, minden érdeklődőt szeretettel várunk!