[artinfo] Guy Ben-Ner 2 videója a LUKban

LOOK - Budapest look.budapest at gmail.com
Wed Sep 2 21:59:41 CEST 2015

A LUK bemutatja:

Guy BEN-NER

A «LUK» <http://www.look.org.hu/index_fordits.htm> galéria Guy Ben-Ner
izraeli képzőművész két videóját mutatja be szeptemberben. A «*Bárcsak az
éhséget is elűzhetném üres hasam dörzsölésével, akárha maszturbálnék*» és a
«*Neked adnám, ha lehetne, de én is kölcsönbe kaptam*» című videók először
láthatóak Magyarországon.

*BÁRCSAK AZ ÉHSÉGET IS ELŰZHETNÉM ÜRES HASAM DÖRZSÖLÉSÉVEL AKÁRHA
MASZTURBÁLNÉK*

2015. szeptember 11. - október 25.

LUK <http://www.look.org.hu>

*Bajcsy-Zsilinszky köz 2. – Budapest*

*+36304893569 | www.look.org.hu <http://www.look.org.hu>*

*Nyitva minden nap: 10h - 22h*

Megnyitó | szeptember 11. (péntek) 19h

A «*Bárcsak az éhséget is elűzhetném...*» című video eredetileg a
Massachusetts-i Kortárs Művészeti Múzeum felkérésére készült 2009-ben. A
«road-movie» két szereplője – a művész és a múzeum igazgatója, Joe Thompson
– felidézi Don Quijote és Sancho Panza, Saint-Exupéry és a kis herceg,
Micimackó és Malacka és a világirodalom más híres vándorpárosait. Az út
alatt olyan témákat érintenek, mint az otthontalanság, a talajvesztettség,
és a változással és veszteséggel járó, néha az őrületig fokozódó
zavarodottság.

*NEKED ADNÁM, HA LEHETNE, DE ÉN IS KÖLCSÖNBE KAPTAM*

2015. szeptember 12-22.

Fekete Kutya <https://www.facebook.com/feketekutja>

*Dob utca 31. (kirakat) – Budapest*

*Nyitva: 24/7*

Megnyitó | szeptember 12. (szombat) 17h

Az eredetileg a 2007-es münsteri Skulptur Projektére
<http://www.skulptur-projekte.de/skulptur-projekte-download/muenster/07/www.skulptur-projekte.de/index.html>
készült videóban a művész és gyerekei, kihasználva a múzeumi teremőr
lankadó figyelmét, híres műtárgyakból működőképes kerékpárt raknak össze,
amivel aztán útnak indulnak Münster városában. A történet során Picasso,
Duchamp és Tinguely readymadejei és kinetikus szobrai visszanyerik eredeti
funkciójukat.