[artinfo] A tradicionális játékipar (toy) találkozása a digitális (game) technológiákkal

Seres Szilvia szseres at c3.hu
Sun Oct 11 17:32:40 CEST 2015


A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a POSSIBLE  meghívja Önt a 2015 szeptemberében elindult első magyarországi játéktervező és -elemző képzés nyitott napjára.

Időpont: 2015. október 22., csütörtök, 16 óra
Helyszín: Design Terminál
Budapest, Erzsébet tér 13., 1051


A 2010-es évek elejére a digitális játékipar a tartalomszolgáltató kulturális iparágak legnagyobb szegmensévé vált. A minden platformon tapasztalható gazdasági növekedés annak a jele, hogy a játékok egyre szervesebb részei mindennapjainknak. Ma már számos vállalat enged teret a játékalapú alkalmazásoknak a marketing- és ügyfélkommunikáción túl is, ami jól jelzi az üzleti gamifikáció terjedését.

A játékipar igényli a felkészült szakemberek megjelenését a fejlesztés különböző szegmenseiben. A képzés kidolgozását az a felismerés vezérelte, hogy szükség van arra, hogy az ipar és az akadémiai világ kölcsönös minőségbiztosítással irányítottabbá és kiszámíthatóbbá tegye az ebbe a szegmensbe belépők felkészülését. A képzés során oktatóink vezetésével hallgatóink analóg és digitális játékfejlesztéseket valósítanak meg, érintve a tervezés minden fontos és kapcsolódó területét. A képzés tematikája jól alkalmazkodik a gazdasági szféra igényeihez, reagál a munkaerőpiac változásaira.

A nyitott nap keretében az érdeklődők a Produkciós ismeretek nevű tantárgyba kaphatnak betekintést. A tárgy célja a képzésen belül azon iparági készségek fejlesztése és megszerzése, amelyek birtokában a hallgatók elsajátíthatják a játékokhoz kapcsolódó gyártási, marketing és üzleti ismereteket.


A nyitott nap előadásának címe:  A tradicionális játékipar (toy) találkozása a digitális (game) technológiákkal
Előadója: Szabó Erik, vezérigazgató-helyettes, POSSIBLE CEE // ügyvezető, OKEGO


Témája: Játékpiaci trendek és szereplők, a játék és szórakozás összefonódása, a licenc térhódítása. Útkeresés, új üzleti modellek születése. Hybrid toy, klasszikus játékértékesítési csatornák és folyamatok, illetve azok átalakulása. 
A hagyományos játékok és a digital game-ek sales és marketing folyamatainak különbözőségei.

További információ az előadóról:
jatektervezo.bme.hu/oktatok/oktatok_szabo/
www.possible.com/people/erik-szabo

Az előadáson való részvétel ingyenes.


További információk a képzésről: jatektervezo.bme.hu
J Á T É K T É R: https://www.facebook.com/jat3kt3r
E-mail: info at jatektervezo.bme.hu

 




More information about the Artinfo mailing list