[artinfo] Osztondij muveszeknek es kuratoroknak a 2015-os salzburgi Kepzomuveszeti Nyari Egyetemre

tranzit.hu office office at tranzitinfo.hu
Fri Mar 6 16:23:08 CET 2015

Az ERSTE Alapitvany negy-negy osztondijat hirdet fiatal *cseh, magyar,
roman es szlovak muveszeknek es kuratorokna*k a 2015-os salzburgi
Nemzetkozi Kepzomuveszeti Nyari Egyetem egy valasztott kurzusara.

Minden nyaron tobb, mint 300 resztvevo vilagszerte tobb, mint 40 orszagbol
korulbelul 20 kepzes kereteben dolgozik kulonbozo muveszeti projekteken a
salzburgi Kepzomuveszeti Nyari Egyetemen. Az egyetem az ott tanito muveszek
hirneverol, illetve a nemzetkozi resztevokrol ismert; celja a
legkülonbozobb muveszeti alkotasok letrehozasa.

A resztvevok a salzburgi Nyari Egyetem* 2015. julius 20. es 2015. augusztus
29.* kozott megrendezett kurzusai kozül valaszthatnak.

Tovabbi informacio a muveszeknek szolo kurzusokrol itt:
http://www.summeracademy.at/COURSES-2015_230.html

A kuratorok harom kurzus kozül valaszthatnak:

Jennifer Allen – The art of writing and theory (Group I and Group II)
http://www.summeracademy.at/Courses-2015_230_kurs418.html

Raimundas Malašauskas – Curatorial Practice
http://www.summeracademy.at/Courses-2015_230_kurs429.html

Joanna Warsza – When the timing could not have been worse – on curating,
boycotts, withdrawals and political upheavals
http://www.summeracademy.at/Courses-2015_230_kurs437.html

A nyertes palyazatokat kivalaszto zsuri tagjai az ERSTE Alapitvany es
projektpartnerei, a tranzit. cz, a tranzit. hu, a tranzit. ro es a tranzit.
sk munkatarsai.

*Jelentkezesi hatarido: 2015. aprilis 6. *

Tovabbi informacio es a palyazat reszletei:
http://hu.tranzit.org/hu/palyazat/0/2015-03-02/osztondj-muveszeknek-es-kuratoroknak-a-2015-os-salzburgi-kepzomuveszeti-nyari-egyetemre