[artinfo] Játéktervező képzést indít a BME

Seres Szilvia szseres at c3.hu
Thu Jul 2 16:58:26 CEST 2015


A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a POSSIBLE  meghívja Önt a 2015 szeptemberében elinduló első magyarországi játéktervező és -elemző képzés sajtótájékoztatójára.

 

Időpont: 2015. július 8., szerda, 11 óra
Helyszín: Design Terminál Nemzeti Kreativipari Központ
Budapest, Erzsébet tér 13., 1051

 

A BME Gazdaság -és Társadalomtudományi Kara összefogva a szakma legnevesebb képviselőivel gyakorlat orientált, projekt alapú játéktervező és -elemző képzést indít idén szeptemberben, Magyarországon elsőként.  

A 2010-es évek elejére a digitális játékipar a tartalomszolgáltató kulturális iparágak legnagyobb szegmensévé vált, amely elérte a filmipar bevételeinek másfélszeresét. A minden platformon tapasztalható gazdasági növekedés annak a jele, hogy a játékok egyre szervesebb részei mindennapjainknak. Egyre több vállalat enged teret a játékalapú alkalmazásoknak a marketing- és ügyfélkommunikáción túl is, ami jól jelzi az üzleti gamifikáció terjedését. A játékipar igényli a felkészült szakemberek megjelenését a fejlesztés különböző szegmenseiben. 
A képzés kidolgozását az a felismerés vezérelte, hogy szükség van arra, hogy az ipar és az akadémiai világ kölcsönös minőségbiztosítással irányítottabbá és kiszámíthatóbbá tegye az ebbe a szegmensbe belépők felkészülését. A kreatív ipar egy valódi kitörési pont Magyarország számára, amely olyan nagy hozzáadott értékű, munkaintenzív szektor, amelynek hagyománya van országunkban.

 

A sajtótájékoztatón jelen lesz:

Dr. Andor György, dékán, BME GTK

Dr. Hamp Gábor, egyetemi docens, tanszékvezető, Szociológia és Kommunikáció Tanszék, BME

Dr. Seres Szilvia, egyetemi adjunktus, képzésvezető, koordinátor, BME

Tóth Krisztián, POSSIBLE CEE, kreatív-és vezérigazgató

Kristoffer Waardahl, stúdióvezető, Crytek Hungary

Dr. Kis Gábor, játékkutató és -kritikus


valamint a képzés szervezői, oktatói és a  POSSIBLE munkatársai.

A sajtótájékoztatót követően a sajtó képviselőinek lehetősége lesz interjút készíteni a sajtótájékoztató résztvevőivel. 

Kérjük részvételi szándékának jelzését a sajto at jatektervezo.bme.hu e-mail címen.


Részvételükre feltétlenül számítunk!


További sajtóanyag: www.jatektervezo.hu/sajto

Információk a képzésről: www.jatektervezo.bme.hu

FB oldal: www.facebook.com/jatekter

 

Kiemelt partnerünk:

POSSIBLE és POSSIBLE Games & Innovations (PGI) 
cee.possible.com

 

Kiemelt együttműködő szakmai partnerünk a POSSIBLE globális ügynökség, mely értékes és mérhető interaktív marketing szolgáltatásokat nyújt olyan Fortune 1000 ügyfelek számára, mint az ATV, a Carrefour, a Fressnapf, a Canon, a Telenor, a KLM, a Mazda, a P&G, a Microsoft vagy a Tesco. Az ügynökség 26 irodával rendelkezik világszerte, többek között Londonban, Budapesten, Bukarestben, Moszkvában, Sanghajban, Szingapúrban, Sao Paulóban, Dubaiban, Los Angelesben és Seattle-ben. A POSSIBLE a WPP Digital része, amely a WPP csoport digitális ágazata.

 

A POSSIBLE Games & Innovations (PGI) a POSSIBLE budapesti irodájának játék- és kutatás-fejlesztéssel foglalkozó divíziója. A csapat folyamatosan új, iránymutató, hibrid megoldásokon dolgozik, melyek közül már többet is szakmai elismeréssel díjaztak, mint pl. az Én Kicsi Tescóm, vagy az Adventures of Poco Eco. Annak érdekében, hogy a játék és az innováció területén egyaránt naprakészek legyenek, a PGI tagjai állandó résztvevői a világ nagyobb konferenciáinak és kiállításainak, így megfordultak már Nürnbergben, Dallasban, Hong Kongban és Londonban is.

 

A képzés további iparági partnerei: Lenovo Magyarország, Crytek, Gameloft, Nemesys Games, Design Terminál Nemzeti Kreatívipari Központ, Abagil Kft.


More information about the Artinfo mailing list