[artinfo] Fwd: FW: Meghívó- BARCSAY 25 - a Barcsay-díj 25 éves jubileumi kiállításának ünnepélyes megnyitására 2014. december 5-én pénteken 16.30 órára, a MűvészetMalomba

akos bánki akosbanki at gmail.com
Wed Nov 26 13:51:14 CET 2014

Kedves Barátaim!

A Ferenczy Múzeum, a Barcsay Jenő Képzőművészeti Alapítvány

és a Kónya házaspár szeretettel meghívja Önt

* 2014. december 5-én pénteken 16.30 órára, a MűvészetMalomba a*

* BARCSAY 25 a Barcsay-díj 25 éves jubileumi kiállításának ünnepélyes
megnyitására *

Köszöntőt mond:

Dr. KÁLNOKI-GYÖNGYÖSSY MÁRTON

egyetemi docens, múzeumigazgató

Szentendre város kulturális és turisztikai vezetője

KÓNYA FERENC

Barcsay Jenő szerzői jogörököse

Üdvözlő beszédet mond:

SÓLYOMNÉ GYÜRK DOROTTYA

Szentendre város alpolgármestere

A kiállítást megnyitja:

Dr. SÜTŐ CSABA

A Barcsay Jenő Képzőművészeti Alapítvány alelnöke

A kiállítás kurátora:

HERPAI ANDRÁS művészettörténész

Közreműködik:

PETROVITY SÁNDOR gitáros és BARTHA KRISZTIÁN dobos

A kiállítás megtekinthető 2015. március 1-ig hétfő és kedd kivételével
10-től 18 óráig.

Cím: 2000 Szentendre, Bogdányi út 32.  Információ: +36-26/920-990

Fotó: Kéri Gáspár fotóművész

Programajánló

Ferenczy Múzeum

Szentendre

web:www.femuz.hu

e-mail: programajanlo at femuz.hu<mailto:programajanlo at pmmi.hu>

http://facebook.com/ferenczymuzeumszentendre

Amennyiben Ön nem kíván több hasonló hírlevelet kapni, akkor leiratkozhat
itt: leiratkozas at femuz.hu<mailto:leiratkozas at femuz.hu>

--
Bánki Ákos
www.akosbanki.blogspot.com