[artinfo] Submerged! finissage a Higgs Mezőben

higgs budapest higgs.hu at gmail.com
Mon Mar 31 11:22:19 CEST 2014

A Higgs Mező Galériában a Submerged! című videoművészeti kiállítás
záróeseménye 2014. április 4-én 20:00 órától kezdődik.

A Leo Kuelbs gyűjtemény részét képező alkotásokat a Kiégő Izzók
művészcsoport tagjai közreműködésével installáltuk. A kiállítás kuratárai:
Leo Kuelbs (New York) és Karl Erikson (Berlin).

Danielle de Piciotto és Alex Hacke, Sam Marlow és Alon Cohen, Nicole Antebi
és Laura Ortman, Kitzinger Gábor és Alex Hamadey, Shir Lieberman, Jonathan
Phelps és Fabio Fonda, Jim Ellis, United VJs munkái 2014. április 04-én
utoljára láthatóak a Higgs Mezőben.