[artinfo] Godot Galéria - Bukta-Kiss osztály kiállítása

Godot Galeria waiting at godot.hu
Mon Feb 24 16:29:19 CET 2014

Hírlevelünket erre a linkre kattintva képekkel is megtekintheti: http://godot.hu/kovetkezo_kiallitas/veronika_vaszna_buktakiss_osztaly.html

A Godot Galéria sok szeretettel meghívja Önt a

Veronika vászna

című kiállításra, ahol egy válogatást láthatnak a Magyar képzőművészeti Egyetem Festő tanszék Bukta - Kiss osztály hallgatóinak munkáiból.

Megnyitó: 2014. február 28-án 19 órakor

Megnyitja: Fenyvesi Áron, kurátor

Megtekinthető: április 5-ig a galéria nyitva tartási idejében, keddtől péntekig 9 és 14, szombaton 10 és 13 óra között

A Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakos hallgatói mutatkoznak be a Godot Galériában. Bukta Imre és Kiss Péter tanítványai a fiatal művészek ösztönös útjait járják, kísérleteznek figuralitással, absztrakcióval, néha mozgóképekkel, néha az installáció és a festészet ötvözésével. Műveik magukba foglalják mindazon jegyeket, amiért jó és érdekes lehet ma fiatalként festeni Magyarországon, műveiken egyszerre próbálnak tradíciókat újraértelmezni és új ösvényeket vágni a maguk számára. A Godot Galériában a munkáikból  készült válogatás meglepetés nem csak a közönség, de a diákok számára is, hiszen ők sem sejtik pontosan előre, hogy a tér szabta keretekbe kinek a munkái fognak pontosan belefeszülni.