[artinfo] MUTERMET KERESEK

Gerő Ambrus geroambrus1 at gmail.com
Mon Aug 18 06:04:21 CEST 2014

MUTERMET KERESEK!

2014 szeptemberetol Budapesten vagy Bp.-Szentendre vonalon szeretnek
mutermet berelni. Barmilyen megoldas erdekel, akar egy muvesszel parban is
berelhetek. Fontos a magas belmagassag (min. 3,5 m), min. 50 nm es
alapterulet, napfenyes ablakok, lehetoleg csonddel egyutt. A mutermet
festes celjabol hasznalnam, legalabb egy evig. A berleti dij idealis
esetben 30 es 40 ezer forint kozott lenne, de ennel lehet dragabb is. A
muterem leromlott allapota nem problema. Kolcson muterem is szoba johet.
Koszonom ha tudsz valahogy segiteni.

info: geroambrus1 at gmail.com
Gero Ambrus