[artinfo] MKE Doktori Iskola: Művészeti kutatások, innováció, új technológiák a doktori képzésben

Éva Kozma kozmaeva at gmail.com
Fri Jun 21 14:56:35 CEST 2013

*MŰVÉSZETI KUTATÁSOK, INNOVÁCIÓ, ÚJ TECHNOLÓGIÁK A DOKTORI KÉPZÉSBEN*

A Magyar Képzőművészeti Egyetem Doktori Iskolája tisztelettel meghívja Önt
a *TÁMOP-4.2.2.B-10/1 *pályázati projekt eredményeinek bemutatójára.

*Időpont: 2013. június 27., csütörtök, 13.00*

*Helyszín: az MKE Doktori Iskolájának épülete*
Cím: Feszty-ház, 1063 Budapest, Bajza u. 30.
(Bejárat: Kmety Gy. u. 27.)

*Program:*
*12.30 - 13.00* regisztráció
*13.00 - 13.30
Kőnig Frigyes, az MKE rektora* köszöntőt mond
*Peternák Miklós, tanszékvezető egyetemi tanár* ismerteti az *MKE Doktori
Iskolájában folyó képzés színvonalának és minőségének fejlesztése* című
kutatási projektet
*Szegedy-Maszák Zoltán, a Doktori Iskola vezetője* bemutatja a Doktori
Iskola katalógusát
*Galambos Éva*, *művész-restaurátor, egyetemi tanársegéd* a restaurátori
kutatásokról számol be
*13.30* újságírói kérdések
*13.50* *Előd Ágnes, a Doktori Iskola adjunktusa* vezetésével kipróbálhatók
a Doktori Iskola számítógépes laboratóriumának új eszközei és szoftverei
*14.30* a Feszty-házban megtekinthetők a projekt keretében készült
műalkotások

*További információ:*
*Előd Ágnes* / tel.: 06 30 425 5682 / e-mail:
agnes.elod at gmail.com<https://mke-fs1.mke.hu/owa/redir.aspx?C=5b37c23a2ef24a70bba30d291b90b28d&URL=mailto%3aagnes.elod%40gmail.com>
doktori.mke.hu/tamop<https://mke-fs1.mke.hu/owa/redir.aspx?C=5b37c23a2ef24a70bba30d291b90b28d&URL=http%3a%2f%2fdoktori.mke.hu%2ftamop>

*Galambos Éva* / tel.: 06-70-502-6444
e-mail: restauratoranyag at gmail.com
pigmentum.hu<https://mke-fs1.mke.hu/owa/redir.aspx?C=5b37c23a2ef24a70bba30d291b90b28d&URL=http%3a%2f%2fwww.pigmentum.hu%2f>

A fejlesztések az Új Széchenyi terv keretében, "Magyar Képzőművészeti
Egyetem Doktori Iskolájában folyó képzés színvonalának és minőségének
fejlesztése" című TÁMOP-4.2.2.B-10/1 kutatási projekt eredményeként
valósultak meg.