[artinfo] az integrál semmi

Artpool Art Research Center artpool at artpool.hu
Tue Jun 4 17:38:31 CEST 2013

Tót Endre 2013. május 2-i ZERODEMO tüntetésre való meghívása eszembe juttatta Erdély Miklós semmiről szóló írását, amelyről már régebben is azt gondoltam, hogy jól kiegészíti Tót Endre semmijét.
A dátum pedig egy 40 évvel korábbi, Erdély Miklós közreműködésével zajló eseményt is felidézett (1973. május 2., Ganz Mávag Művelődési Központ, Budapest:  C.E.T.I. "Jön a farkas!", Ismeretterjesztő akciók,  szemléletformáló gyakorlatok).

Az összefüggések demonstrálására születtek az alábbi dokumentumok:

http://www.artpool.hu/2013/semmi.html
http://www.youtube.com/watch?v=P7FJ4usT79s

Üdvözlettel:
Galántai György

--
A ZERODEMO-ról bővebben:
"Mi ellen tüntetnek? - kérdezte tőlem egy ötvenes hölgy az Oktogonnál.

--
Artpool Művészetkutató Központ
1061 Budapest, Liszt Ferenc tér 10.