[artinfo] "Nekem Budapest" - Március 7, Toldi mozi, 20 óra

Szilvia Seres szseres at c3.hu
Mon Feb 25 16:56:46 CET 2013

Az SZFE végzős rendezői, az Enyedi-osztály szkeccsfilmje - március
7-től a mozikban!

A Filmművészeti Egyetem Enyedi-osztályának szkeccsfilmje.
Rendezők: SZIMLER BÁLINT, REISZ GÁBOR, FERENCZIK ÁRON, PLUHÁR
ATTILA, BÁLINT DÁNIEL, SZEILER PÉTER, KAPRONCZAI ERIKA-CSUJA
LÁSZLÓ-MUHI ANDRÁS PIRES, KÁRPÁTI GYÖRGY MÓR

A vetés után buli a Toldiban hajnalig.
Program: Minikoncert a film zenéjének szerzőitől - Berger Dalma,
Závada Péter, Hubs Huba
Utána dj-k: fiatal filmesek, köztük az alkotók is...

FB event:

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=oXx-TkY4OUA