[artinfo] Super 8 képzőművészeti kurzus

Gerő Ambrus geroambrus1 at gmail.com
Tue Feb 12 00:03:12 CET 2013

Super 8 képzőművészeti kurzus
Február 4-től Budapest szívében beindult a Super 8 képzőművészeti kurzus.
A két hónapos kurzus repertoárja a tanulmányrajztól a kortárs képzőművészet
határait feszegető műfajokig terjed.
A Super 8 kurzus intenzív felkészítést nyújt a szakiskolákba és egyetemekre
felvételizőknek. Olyanok jelentkezését is várom, akik teljesen kezdők, vagy
autodidakta művészként kész műveket szeretnének létrehozni, így egy
konzultációs programmal plusz szakmai segítségnyújtással elegendő
önbizalomra és sikerekre tehetnek szert. A tanfolyamban szerepelhet a
tanulmányrajz, tanulmányfestés (olaj, tempera, tojástempera), secco, akt-,
portréábrázolás, egyéni ötleteken alapuló szobrok elkészítése, grafika,
adott esetben sokszorosító grafika, bonyolult csoport-kompozíciós
ábrázolások elsajátítása és kreatív feladatok. A felkészítés mindent magába
foglal, ami technikai jellegű - pl. a vászon alapozása, stb. -. Amit a
Super 8 kurzus nyújtani tud, az a műgonddal és odafigyeléssel
feltérképezett egyedi hallgatói igények. Kezdők és haladók egyaránt
jelentkezhetnek.

         Művészettörténeti órákból álló sorozatban is részesülhetsz,
amennyiben bepillantást szeretnél nyerni a művészek alkotói világába.
A hallgatók körében csoportos művészeti tevékenységre is sor kerül, mely
hozzájárul a kreativitás, a fantázia és az együttműködő társasági
jellemvonás kibontakozásához.

A következő műtermi munka csütörtökön lesz - február 14-én -, mely
16-22:00-ig tart.

helyszín: A 'Super 8' design-kocsma felső szintjén, Budapest, 1081,
Kőfaragó u 8.
időpontok:H,K,Sz,Cs,P,SZO,VA 15:30 és 22:00 közt a megbeszélt időpontokban,
ha lehet fix időpontokban. A kurzus látogatásának gyakorisága teljes
mértékben szabadon választható. Az első alkalom ingyenes. A tandíj
részletekben is fizethető.

Bevezető ár/hó:
heti 1 alkalom: 12.000 Ft
heti 2 alkalom: 16.000 Ft
heti 3 alkalom: 20.000 Ft
heti 4 alkalom: 22.000 Ft
heti 5 alkalom: 24.000 Ft

Ne feledd, ha nem is kívánsz jelentkezni, küld el nekem tanulmányrajzaid
illetve egyéb munkáidról készült fotóidat e-mailen keresztül és
korrektúrámmal válaszolok minden beérkezett levélre.

Jelentkezz: geroambrus1 at gmail.com, 0630 210 5354,
http://www.facebook.com/super8kurzus
vagy írj a Facebook-on nekem, Ambrosia Banderasnak.

Gerő Ambrus, képzőművész
** <http://www.facebook.com/shares/view?id=399568646799076>