[artinfo] Kamerával dolgozom , igen, azt hiszem videómžvész vagyok

by way of Janos Sugar loky at aqb.hu
Sat Feb 2 11:52:43 CET 2013

"Kamerával dolgozom, igen, azt hiszem videómžvész vagyok"

Az elmúlt 3-4 évben készült munkáiról tart
prezentációt Petr Krátky prágai videómžvész
szombaton a Moha Café-ban.

A Nemzetközi Visegrád Alapítvány ösztöndíjasa
elmondja hogyan jutott el festészett‘l kiindulva
az installáción keresztül videómunkáiig, melyek
ma már több gyžjteményben láthatóak. Ízelít‘t
kapunk Februárban Brno-ban bemutatásra kerül‘ két
legfrissebb munkájából, valamint bemutatja azt a
projektjét is, amelyen az Art Quarter Budapestben
dolgozik 2013 áprilisáig.
A személyes találkozáson túl részleteket
láthatunk az elkészült munkákból, valamint a
mžvésszel készült interjúkból is.

Minden érdekl‘d‘t szeretettel várunk február 2-án
18:00 órakor a Moha Café klubtermében! (1114
Budapest, Bartók Béla út 11.)

A belépés ingyenes.

A csatolt kép Petr diplomamunkájának installálása közben készült, melynek címe
"I am Because My Father Had Orgasm" (2012)