[artinfo] EFEMERTÉR

Kamilla Dózsa d.kamilla93 at gmail.com
Sun Dec 8 14:12:35 CET 2013

Ezúton szeretnénk meghívni mindenkit a
képz‘mžvészet elmélet tanszék BA12 évfolyam
hallgatói által a kiállítás rendezési gyakorlat
óra keretében megrendezett eseménysorozat záró
akciójára:

December 9-én hétf‘n 10 és 16 óra között
rendezzük meg az Efemertér címž projekt
záróeseményét a Baross utca Kálvin téri
torkolatánál, a karácsonyi vásár és a Szabó Ervin
könyvtár között!
Az egynapos záróeseményen, köztéren állítjuk fel
a Másik Piacot és az Efemertér eseménysorozatát
vizualizáló kiállítást. Csapatunk a félév során a
köztér használatát szabályozó új törvényekkel és
hatásaikkal foglalkozott.
Szeretettel várunk Titeket a záróeseményen,
amelynek célja, hogy a Másik Piac keretében teret
adjon az installáción felvázolt problématérkép
felvetéseir‘l folytatott beszélgetésnek,
véleménycserének.

A Másik Piacon az egyetlen fizet‘eszköz a
párbeszéd. Meleg teát és süteményt adunk cserébe,
ha megosztjátok velünk gondolataitokat a
következ‘ témákkal kapcsolatban:
Mi a köztér?
Hogyan válnak kirekeszt‘vé köztereink?
Aki nem látszik, az nincs?

18 órától az installációt egy üres
üzlethelyiségben állítjuk fel, ahol meleg leves
mellett beszélgetünk a  projektr‘l az
érdekl‘d‘kkel.

December 9. hétf‘ (es‘nap: december 10., kedd.)
Nyitás: 10:00
Koldulójóga a PR csoporttal: 13:00-15:00
Zárás: 16:00
Beszélgetés, leves: 18:00, a Csarnok tér 6. alatt
(F‘vám téri Vásárcsarnok mögött)
<http://goo.gl/maps/4T9AA>http://goo.gl/maps/4T9AA

Az Efemertér a Magyar Képz‘mžvészeti Egyetem
másodéves képz‘mžvészet-elmélet szakos
hallgatóinak projektje.
<http://efemerter.tumblr.com/>http://efemerter.tumblr.com/