[artinfo] 141ev_141kep_festeszeti_vasar

Zsilinszky Zsófia zsilinszky.zsofia at mke.hu
Mon Nov 26 13:10:40 CET 2012

141 ÉV - 141 KÉP
EGYNAPOS FESTÉSZETI KIÁLLÍTÁS ÉS VÁSÁR
AZ ÖSSZEFOGÁS JEGYÉBEN

A 141 ÉVES MAGYAR KÉPZŐMŰVÉSZETI EGYETEMEN ZAJLÓ OKTATÁS MINŐSÉGÉNEK MEGTARTÁSÁÉRT

A Magyar Képzőművészeti Egyetem Festő Tanszékének oktatói és hallgatói intézményük iránti elkötelezettségük jeléül az oktatás magas színvonalának, illetve minőségének megőrzése érdekében a Magyar Képzőművészeti Egyetem 141 éves múltjára tekintettel, egy nyilvános vásár lebonyolításához 141 festményt bocsátanak rendelkezésre, melynek eredményeként befolyó bevételt teljes egészében az intézményben folyó képzőművészeti oktatás támogatására ajánlják fel.

A vásár védnöke: prof. Dr. habil Kőnig Frigyes, a Magyar Képzőművészeti Egyetem rektora

A vásár helyszíne: Magyar Képzőművészeti Egyetem, Barcsay-terem és aula
(1062 Budapest, Andrássy út 69-71.)

Megnyitó: 2012. december 7-én (pénteken) 17h-kor
Az eseményt követően a Festő Tanszék mester tanárai mutatják be a munkákat.

A kiállítás megtekinthető 2012. december 7-én 10h-tól 20h-ig.

A vásárra kerülő munkák 2012. november 27-től a www.mke.hu/141ev141kep<http://www.mke.hu/141ev141kep> oldalon tekinthetők meg.

A vásárra szeretettel várunk mindenkit, aki karácsonyi ajándékként egy-egy kortárs képzőművészeti alkotással szeretne kedveskedni szeretteinek, de azokat is, akik nem vásárlási szándékkal érkeznek, hanem egy hangulatos estén megismerkednének az egyetemen zajló alkotói, oktatói, hallgatói munkával.

Magyar Képzőművészeti Egyetem
képviseli: prof. Kőnig Frigyes DLA habil rektor