[artinfo] Felhivas - Osztondij muveszek es kuratorok szamara a salzburgi Kepzomuveszeti Nyari Egyetemen

tranzit.hu office office at tranzitinfo.hu
Fri Mar 30 18:06:44 CEST 2012

FELHIVAS

Osztondij muveszek es kuratorok szamara a salzburgi Kepzomuveszeti Nyari
Egyetemen

*Jelentkezesi hatarido: 2012. aprilis 30. *

Az ERSTE Alapitvany 2012-ben negy osztondijat hirdet fiatal cseh, magyar,
roman és szlovak muveszeknek és kuratoroknak a salzburgi Nemzetkozi
Kepzomuveszeti Nyari Egyetem egy valasztott kurzusara.

Minden nyaron tobb, mint 300 resztvevo vilagszerte több, mint 40 orszagbol
korulbelul 20 kepzes kereteben dolgozik kulonbozo muveszeti projekteken a
salzburgi Kepzomeveszeti Nyari Egyetemen. Az egyetem az ott tanito muveszek
hirneverol, illetve a nemzetkozi resztevokrol ismert; celja a
legkulonbozobb muveszeti alkotasok letrehozasa.

A resztvevok a salzburgi Nyari Egyetem kulonbozo kurzusai kozul
valaszthatnak 2012. julius 25. és augusztus 25. kozott.

Tovabbi informacio:
http://www.tranzit.org/en/grants/0/2012-03-28/call-for-applications-salzburg-2012
<http://www.tranzit.org/en/grants/0/2012-03-28/call-for-applications-salzburg-2012%20>