[artinfo] Meghivo a Kornyeked jartam c. kiallitas megnyitojara

tragormuzeum tragormuzeum at pmmi.hu
Wed Jul 11 11:58:02 CEST 2012

Kedves Kollégák és Múzeumbarátok!
Tisztelt Hölgyem/Uram!

A Pest Megyei Múzeumok Igazgatósága TRAGOR IGNÁC MÚZEUMA tisztelettel meghívja
Boda Melinda, G. Horváth Boglárka, Jagicza Patrícia Linda és Kiss Viktória festőművészek
"KÖRNYÉKED JÁRTAM"
című kiállításának megnyitójára
a Görög Templom Kiállítóterembe 2012. július 18-án, 17 órára

Megnyitja: Farkas Viola művészettörténész

Rendezte: Bárdosi József művészettörténész

Megtekinthető 2012. augusztus 20-ig, hétfő kivételével 10 és 18 óra között.
2600 Vác, Március 15. tér 19., Tel.: 06 27 500-750, www.pmmi.hu

"A "Környéked jártam" cím nem szerelmes népdalt rejt, bár lehetne az is, hanem négy fiatal és tehetséges festőművész kiállítását. Természetesen a lírai-poétikus cím azért jelzi, hogy hölgyekről van szó. Név szerint Boda Melinda, Jagicza Patrícia Linda, Kiss Viktória és G. Horváth Boglárka képeit mutatjuk be a váci Görög Templom Kiállítóteremben.
Mind a négyen realista stílusban dolgoznak, és annak ellenére, hogy mind a négyen ugyanazt a világot ábrázolják, mégis négyféle, de egyaránt hiteles olvasatot teremtettek képeikkel. Azonban nem a nagy konceptuális ideát szolgálják ecsetvonásaikkal, hanem az élet mindennapos történéseit és szépségét tárják elénk négyféle megfogalmazásban."
Bárdosi József művészettörténész

Kiállításainkon és programjainkon továbbra is szeretettel várjuk Önöket!

Kis Bernadett
kulturális szervező, múzeumpedagógus
Pest Megyei Múzeumok Igazgatósága
Tragor Ignác Múzeum