[artinfo] FUGA - Jótékonysági akció

FUGA info at fuga.org.hu
Tue Feb 7 18:53:35 CET 2012

Kiállítói információ
Kapcsolat
Térkép
Impresszum
E-mail

Jótékonysági akció
2012. február 10. 19.00
2012. január 25-én éjszaka tűz ütött ki a Vadász és Társai Építőművész Kft. műtermében. (VI. kerület, Kmetty utca 29.) Reggelre az egész iroda – vele együtt Vadász György, Vadász Bence és munkatársaik 20 évnyi munkája – porrá égett. A megsemmisült munkák az egész építész szakma pótolhatatlan vesztesége.
2012. február 10-én pénteken 19 órakor kiállítjuk Pásztor Erika Katalinának a katasztrófa után készült fotóit.
A FUGA segítségnyújtásra kér mindenkit, aki bármilyen – anyagi, eszközbeli, technikai – támogatással hozzá tud járulni ahhoz, hogy az iroda talpra állhasson.
A kiállítás egy hete alatt – február 16-ig – (hétfő-szombat 11-19 óra) várjuk az adományokat a FUGA-ba.

Azért kapta ezt a levelet, mert regisztrált a hírlevelünkre. Ha le szeretne iratkozni:  kattintson a linkre
  http://www.fuga.org.hu/hirlevel?ac=unsubscribe&em1=artboretum&em2=axelero.hu&uk=4706ec0f3a9ced86340f4197&lang