[artinfo] MAGMA meghívó // 1 híján 20

Ágnes Evelin Kispál kispalagnese at gmail.com
Thu Apr 19 16:56:30 CEST 2012

A sepsiszentgyörgyi MAGMA Kortárs Művészeti Kiállítótér tisztelettel
meghívja Önt
a Magyar Képzőművészeti Egyetem Intermédia Tanszékének

1 híján 20

című kiállításának megnyitójára 2012. április 24-én, kedden, 18 órára.

A kiállítást PETERNÁK Miklós a Magyar Képzőművészeti Egyetem,
Intermédia Tanszék vezetője nyitja meg.

KIÁLLÍTÓK: A. ÁDÁM József, BARNAFÖLDI Anna, BÖLCSKEY Miklós, CSÜLLÖG
András, DONKA Gergely, EKKER Nikoletta, GÖRÖG Ferenc Gábor TATLIN,
HAJDU Zsolt, HITKA Viktória, IPSICS Barbara, KAMONDI Gabriella, KASZÁS
Tamás, KOVÁCS BUDHA Tamás, LÓRÁNT Anikó, ŐSZ-VARGA Szabina, MIKULÁN
Dávid, MODOR Viktória, PÁSTI Katalin, SÁRAI Borbála Luca, SEEMAN
Adrienn, SIMON Zsuzsanna, SÓS József, SURÁNYI Miklós, SOCIÉTÉ
RÉALISTE, SURÁNYI Nóra, SZÉCSÉNYI- NAGY Lóránd, SZILÁGYI Robin, TULISZ
Hajnalka és sokan mások

2012. április 24-én 16 órától bemutató a Magmában
KOZMA Éva: Médiaművészeti gyűjtemény és adatbázis
www.catalog.c3.hu/

A kiállítás 2012. május 13-ig látogatható, hétfő kivételével, naponta
11-19 óra között.
Az esemény része a Szent György Napok 2012 rendezvény sorozatnak.

Szervezők: Magma Kortárs Közeg Egyesület, Székely Nemzeti Múzeum
Produkciós partner: C3 Kulturális és Kommunikációs Központ Alapítvány www.c3.hu
Partnerek: Magyar Képzőművészeti Egyetem, Kovászna Megye Tanácsa,
Szent György Napok 2012
Támogatók: Sepsiszentgyörgy Megyei Jogú Város Tanácsa, Domo RT., Agora
Panzió, Kobak Design
Média partnerek: Háromszék, Székely Hírmondó, transindex.ro,
sepsiszentgyorgy.info, kezdi.info, modernism.ro, FlashArt

--
Kispál Ágnes-Evelin

//-------------------------------------------------------------------
MAGMA Contemporary Art Space

OPEN 11 a.m. - 7 p.m. all day
except Mondays and holidays

NYITVA hétfő és ünnepnapok kivételével
naponta 11:00 - 19:00 óráig

DESCHIS in fiecare zi cu exceptia
zilei de luni si in zilele de sarbatoare
intre orele 11:00 - 19:00
520003 - Sepsiszentgyörgy / Sf. Gheorghe,
Szabadság tér / Piata Libertatii nr. 2. sz.
Kovászna megye / jud. Covasna - RO
www.magmacm.ro
magma at maybe.ro