[artinfo] Amikor a Műcsarnok már nem tudja, hogyan kezelje a művészeket és a kurátorokat / When Mücsarnok no longer knows how to treat artists and curators

Sári Stenczer stenczer at gmail.com
Fri Sep 23 21:25:25 CEST 2011

Sajtóközlemény

A mai napon egy széles körben terjesztett, a sajtónak is eljuttatott
on-line hírlevélben egy francia képzőművész korábban tervezett
kiállítása kapcsán olyan, tényszerűen hamis állításokat tartalmazó
információ látott napvilágot, amely rossz hírét kelti a Műcsarnoknak.
Az abszurd és félrevezető állításokra nem kívánunk a sajtóban
reagálni, de tekintettel azok súlyosságára, haladéktalanul megtettük a
szükséges jogi lépéseket.

Budapest, 2011. szeptember 23.

Gulyás Gábor
igazgató