[artinfo] bucsuzik az MK regi epuleteitol

hajnal at art.pte.hu hajnal at art.pte.hu
Fri Sep 16 13:24:42 CEST 2011

Búcsúzik a PTE Művészeti Kar régi épületétől
"Kukamű" trash art kiállítás és minifesztivál
Pécs, Damjanich u. 30.
2011. szeptember 20-29.

2011. őszén a PTE Művészeti Kara több, régi épületét
elhagyva a Zsolnay Kulturális Negyedbe költözik. Búcsúzóul
egy minifesztivált és kiállítást rendeznek meg a
Damjanich utcai épületben. A kiállításon felhívás alapján
a Kar hallgatói mutatják be az épületben talált nyersanyagokra
épülő munkáikat, valamint csatlakoznak hozzájuk többek között a
Shaping the New nemzetközi rezidenciaprogram alkotóinak
hulladékra, újrahasznosításra asszociáló projektjei is.
Utóbbiak között Ghenadie Popescu moldáv képzőművész 2011.
május-június hónapban töltött két hónapot Pécsett.

A kiállítás szeptember 22-én 17 órakor nyílik.
Az azt megelőző napokon, 20-21-én fake art és trash art tematikára
épülő koncertek kapnak helyet a Nádor Galériában, a megnyitó
után pedig az egykori MK épületben működő rock és punk-zenekarok
játszanak.
A rendezvénysorozat zárásaként szeptember 29-én 17 órakor a
Shaping the New rezidenciaprogram mutatkozik be, immár a Kar
új épületében, a Zsolnay E32 / 103-as termében.

Kontaktus: Kovács Balázs, mmi at art.pte.hu, tel. 20-2331867

György Hajnal
intézeti menedzser
PTE Művészeti Kar