[artinfo] Csáth-videók_PIM

Lukács Ágota lukacsa at pim.hu
Wed Jun 22 13:38:58 CEST 2011

DÉLUTÁNI ÁLOM - kortárs videók a Múzeumok
Éjszakáján  a Pet‘fi Irodalmi Múzeumban

EGELY Katalin, KARAS Dávid, KESERUE Zsolt, RÉVÉSZ
László László, RUBI Anna, SZABÓ Eszter, UGLÁR
Csaba és VARGHA Márk Péter

CSÁTH GÉZA írásai által inspirált videóinak vetítése

2011. június 24-én 21 órától 2 óráig folyamatosan

1053 Budapest, Károlyi Mihály u. 16.

  Belépés a helyszínen megvásárolható 1400 Ft-os
jeggyel, mely a Múzeumok Éjszakája valamennyi
rendezvényére érvényes.

A videóest a Magyar Képz‘mžvészeti Egyetem
Intermédia tanszéke, a Moholy-Nagy Mžvészeti
Egyetem Média design tanszéke és a Videospace
Galéria együttmžködésével, a Nemzeti Kulturális
Alap támogatásával jött létre.

www.pim.hu