[artinfo] szia Balázs. ezt fel tudnád tenni az artinfora ? Köszönöm

Ambrus Gerő geroambrus1 at gmail.com
Thu Jul 7 01:29:14 CEST 2011

Pécs, Művészeti Kar - diplomakiállítás és kerekasztal beszélgetés a
művészeti egyetemekről

Szeretettel látjuk  Diplomakiállításunk Pécsi Tudományegyetem, Művészeti
Kar, Képzőművészeti Tanszék) megnyitóján és  hozzá kötődő programjain.

időzítés, helyszín: 2011 július 9., most Szombat, Pécs - Nádor Galéria,
Széchenyi tér 15.,
kiállítás megtekinthető: 2011. július 09 - augusztus 7 - ig
Nyitvatartás naponta 15 - 22 óra közt. Hétfő szünnap.

15:00 Szabó Noémi és Mészáros Zsolt ( A Kovács Gábor Művészeti Alapítvány
két művészettörténésze és kurátora) megnyitja a kiállítást
16:00 - 18.00 Kerekasztal - beszélgetés, közönségtalálkozó ( Pécsi
Tudományegyetem Művészeti Kar Képzőművészeti Intézet végzős képzőművész
hallgatói, A Kar oktatói - konzulensek - opponensek,  Szabó Noémi és
Mészáros Zsolt, a közönség) moderátor: Aknai Tamás (művészettörténész, a PTE
- Művészeti Kar oktatója)
*Téma:*
- A diplomamunkák motivációi, az alkotások kritikai szemlélése.
 - A magyar vizuális művészeti - főképpen képzőművészeti - egyetemek, karok
jelene és jövője. Szűkség van e párbeszédre az intézetek közt? Hogyan és
miben lenne érdemes fejleszteni, módosítani a képző - és iparművészeti
felsőoktatást?
- Javaslatok a friss művészjelölteknek.

18:00 - 19:00 Libikóka nevű együttes fellép
19:00 - 22:00 After music, ünneplés, közös tánc a kerekasztalon