[artinfo] NMA NAPIDÍJ

Nemzeti Művészetért Alapítvány info at nmalapitvany.tk
Sat Jan 29 19:03:49 CET 2011

A Nemzeti Művészetért Alapítvány /NMA/ 2010. December 14-én
megalapította az NMA NAPIDÍJAT.
Az alapítók szándékai szerint díjazott lehet minden olyan magyar
állampolgár, aki a kortárs kultúrának tevőleges részeként él és alkot.
Ezen kitétel valódiságának vizsgálatát az NMA átruházza magára a
díjazottra. Ugyanis az NMA NAPIDÍJ önkéntes.
A DÍJra nincs központi nominálás. AZ NMA NAPIDÍJ közkincs.

Az NMA NAPIDÍJ feltételei:

A http://nmalapitvany.tk/nmanapidij weboldalon jelezze DÍJ igényét
azon egyszerű módon, hogy írja be nevét az Ön számára alkalmas napra.
Ezután küldjön egy e-mailt az info at nmalapitvany.tk címre, hogy a
regisztrációja igazolást nyerjen.
Az NMA két napon belül levélben értesíti a díjátadóról. A DÍJra
jelentkező köteles 2000 HUF vissza nem térítendő készpénzt átadni az
NMA alapítóinak a DÍJátadót követően.
Az első DÍJátadó 2011. február 5-én szombaton a Fiatal Képzőművészek
Stúdiója Egyesület, 1077 Budapest Rottenbiller utca 35. szám alatti
kirendeltségén kerül megrendezésre.

Ha nem kíván több levelet kapni a Nemzeti Művészetért Alapítványtól,
kérjük egy válaszlevelében jelezze leiratkozását.
If you do not wish to receive other letters from the Fund for National
Art of Hungary, please answer to us with the subject unsubscribe.

---
Üdvözlettel / Best regards:
Nemzeti Művészetért Alapítvány