[artinfo] FUGA - ajánló

FUGA info at fuga.org.hu
Thu Dec 8 09:37:13 CET 2011

Kiállítói információ
Kapcsolat
Térkép
Impresszum
E-mail

Tisztelt Érdeklődők és Építész Kollégák!

MAKOVECZ-TEREM AVATÁS

2011. DECEMBER 16-ÁN

A SZENT ISTVÁN EGYETEM YBL MIKLÓS ÉPÍTÉSTUDOMÁNYI KARÁN

Közeleg a Makovecz terem megnyitójának az időpontja.

Készülődik az Egyetem és a volt Makovecz tanítványok. A Makovecz-terem bejáratát Péterfy László szobrászművész tervezte, aki Imre régi barátja. Több műalkotást készítettek együtt.

Miért éppen a Szent István Egyetem Ybl Miklós Építéstudományi Karán avatjuk fel a Makovecz-termet?

Erre a kérdésre válaszolnak Dr. Makovényi Ferenc dékán, Csernyus Lőrinc, Jánosi János, Bata Tibor, Robogány Andrea építészek, volt Makovecz tanítványok.

A velük készült riportokat most bemutatjuk Önöknek. A filmek megtekintéséhez kattintson a képekre.

Az ünnepélyes teremavatón pedig megtekintheti majd azt a riportfilmet, amely Makovecz Imrével halála előtt pár hónappal készült. A filmben először beszél Imre arról, hogy miért és ki ölte meg, szinte a szeme láttára édesanyját, egy egyszerű cipőpaszta miatt. Sok mindent megtudunk, amit még közeli barátai sem tudtak róla soha. (A riportfilmet Bonta Zoltán készítette, akkor, amikor már Imre tudta, hogy nincs sok hátra. A film készítésekor sajnos sejthető volt, hogy a Mester már nem fog sokáig élni, az életnek a mai napig nem ismert eseményeiről, történéseiről, emlékeiről beszél.)

A megnyitón több száz építész látogatására számítunk.

Manapság nem könnyű bármire, főleg hagyományok megteremtésére forrást találni. Ha minimális összeggel is, kérjük, támogassa a terem megnyitását és fenntartását Ön is. Rendkívül kedvező feltételekkel határoztuk meg a Makovecz terem támogatásának lehetőségét. A támogatók neve elhelyezésre kerül az adományfalon, amely a teremmel együtt örökre Makovecz Imre és az őt támogatók terme lesz, mutatva az utódoknak és a leendő építész hallgatóknak az utat, amelyet ők bejártak.

Amennyiben a kiállítási térben igényel egy asztalt két székkel (a megnyitó napjára), ahol bemutathatja termékeit, alkotásait vagy cégét, 15 000.-Ft-ot,

ha szeretné, hogy az adományfalon, kis réztáblán az Ön neve is

örökre őrizze, hogy hozzájárult a Makovecz-terem létrehozásához,

fenntartásához, 30 000.-Ft-ot

(dupla méretű réztábla esetén 50 000.-Ft-ot),

ha Makovecz Imre utolsó szabadkézi rajzának dedikált reprodukcióját szeretné megkapni, 5000.-Ft-ot

kérünk a kiállítás és ünnepélyes megnyitó előtt átutalni az Ybl alapítványnak (részletek a regisztrációs felületen).

A kiállításon a részvétel ingyenes, de feltétele a regisztráció!

A kiállításon való részvételhez itt regisztrálhat.

Az ünnepélyes Makovecz-terem avatás

a Szent István Egyetem Ybl Miklós Építéstudományi Karán

(1146 Budapest, Thököly út 74.) lesz

2011. december 16-án, délután 1700 órakor.

Várunk mindenkit szeretettel

Kisérje figyelemmel hírleveleinket és a www.sulypont.com/makoveczterem honlapon a rendezvényre vonatkozó aktuális híreinket .

Az esemény helyszíne:

SZENT ISTVÁN EGYETEM YBL MIKLÓS ÉPÍTÉSTUDOMÁNYI KAR

1146 Budapest Thököly út 74.

Tisztelettel:

Dr. Léderer András

Azért kapta ezt a levelet, mert regisztrált a hírlevelünkre. Ha le szeretne iratkozni:  kattintson a linkre
  http://www.fuga.org.hu/hirlevel?ac=unsubscribe&em1=architop&em2=axelero.hu&uk=34b9fd600356026a1f7e3738&lang