[artinfo] <19 Szabadfogású Számítógép verseny és kiállítás a Fugában

Nagy Eniko nagyeniko at c3.hu
Tue Dec 6 20:15:17 CET 2011

Kedves Kolléga!

A C3 Kulturális és Kommunikációs Központ Alapítvány kilencedik alkalommal szervezte meg 19 év alatti fiataloknak szóló Szabadfogású Számítógép versenyét, amire idén is nagyon sok izgalmas pályázat érkezett. A sok száz pályázó közül a legjobbaknak december 10-én, szombaton adjuk át a díjakat.

Szeretettel meghívjuk a verseny díjátadójára és a kiállítás megnyitójára december 10-én, szombaton 15 órától a FUGA Budapesti Építészeti Központba (1052 Budapest, Petofi Sándor utca 5.)

15.00-16.00 Díjátadó

16.00 Megnyitó

Közvetlenül a díjátadó elott vagy az után interjút készíthetnek a díjazott fiatalokkal. Mellékelve küldöm az idei verseny sajtóközleményét.

Üdvözlettel:

Nagy Eniko

C3 Alapítvány

+36 30 825 5889