[artinfo] **PATRON** > Karacsonyi vasar az FKSE tagjainak mutargyaibol > Studio Galeria > 2011.12.15-17.

FKSE studio at c3.hu
Mon Dec 5 17:09:54 CET 2011

KARÁCSONYI VÁSÁR A FIATAL KÉPZŐMŰVÉSZEK STÚDIÓJA EGYESÜLET TAGJAINAK
MűtárgyaIBÓL

Stúdió Galéria, Budapest, 2011. December 15. - 17.

Idén december idusán az FKSE karácsonyi vásárt szervez junior és senior
tagjai munkáiból, azzal a szándékkal, hogy ne csak a kortárs művészetet
ismerők gondolkodhassanak egyedi ajándékokban, hanem a nagyközönség számára
is különleges és elérhető árkategóriájú műtárgyakat mutasson be. A Stúdió
Galériában több tucat művész, teljesen különböző műfajú és témájú
alkotásaival találkozhatnak majd az érdeklődők, és megbizonyosodhatnak
arról, hogy a művészethez való hozzájutás nem csak egy bizonyos szűk
társadalmi réteg számára lehetséges, hiszen lesznek már pár ezer forintért
is megszerezhető műalkotások.

Résztvevő művészek:

ALBERT Ádám, ANTAL Balázs, BAGLYAS Erika, BARAKONYI Zsombor, BEÖTHY Balázs,
BLAHÓ Borbála, BORSOS LŐRINC, CZANK Ninetta, CSISZÉR Zsuzsi, EMBER Sári,
ERDEI Krisztina, Camilla ENGLUND, FISCHER Judit, FOLLÁRD Barbara, GALBOVY
Attila, GERHES Gábor, GOSZTOLA Kitti, Gruppo TÖKMAG, GYŐRFFY László, HATHÁZI
László, HORROR Pista, HORVÁTH Tibor, KASZÁS Tamás, KIRÁLY András, KIS RÓKA
Csaba, KUPCSIK Adrián, LORÁNT Anikó, MÉCS Miklós, NAGY Benjámin, NAGY Gábor
György, NEMES Csaba, NEMES Márton, ORBÁN György, PACSIKA Rudolf, PAP Ramóna,
PUKLUS Péter, SIEGMUND Ákos, SIMON Zsuzsa, SOÓS Kata, SZ.A.F., SZABÓ Ákos,
SZABÓ Eszter, SZABÓ Péter, SZALAY Péter, SZENTESI Csaba, SZENTELEKI Gábor,
SZIGETI Gábor Csongor, TEHNICA SCHWEIZ, TIBOR Zsolt, TRANKER Kata, Ágnes von
URAY, VÁLYI Péter, WOLSKY András, ZÁDOR Tamás

A Patron december 14-én 19 órakor nyitja meg kapuit a VYLYAN Pincészet
támogatásával! Szeretettel várunk minden érdeklődőt - laikusokat és
hozzáértőket, potenciális vásárlókat és nézelődőket egyaránt!

A vásár december 15-én és 16-án 12 és 20 óra között, míg 17-én szombaton 12
és 18 óra között várja a látogatókat.

Stúdió Galéria . Budapest, VII. kerület, Rottenbiller utca 35. .
<http://studio.c3.hu> http://studio.c3.hu .  <mailto:studio at c3.hu>
studio at c3.hu . 061-3425380