[artinfo] Csáth Géza-videóest-PIM

Lukács Ágota lukacsa at pim.hu
Tue Apr 26 10:10:57 CEST 2011

A Pet‘fi Irodalmi Múzeum tisztelettel meghívja Önt

DÉLUTÁNI ÁLOM

címž videóestjére,

EGELY Katalin, KARAS Dávid, KESERUE Zsolt,
RÉVÉSZ László László, SZABÓ Eszter,
UGLÁR Csaba és VARGHA Márk Péter

CSÁTH GÉZA
írásai által inspirált videóinak bemutatójára

Bevezet‘t mond: Sugár János
Csáth novelláiból felolvas: Habóczki Máté

Id‘pont: 2011. április 29., péntek, 18 óra
Helyszín: Pet‘fi Irodalmi Múzeum, 1053 Budapest, Károlyi Mihály u. 16.

A videóest a Magyar Képz‘mžvészeti Egyetem Intermédia tanszéke,
a Moholy-Nagy Mžvészeti Egyetem Média design tanszéke és a
Videospace Galéria együttmžködésével, a Nemzeti Kulturális Alap
támogatásával jött létre.

www.pim.hu