[artinfo] Concepto Grosso, Barcsay terem

Janos Sugar sj at c3.hu
Mon Sep 27 11:01:36 CEST 2010

Concepto Grosso

A Brnói Egyetem Mžvészeti Karának Intermédia
szakos kiállítása / exhibition by the Intermedia
Studio of Faculty of Fine Arts in Brno
Résztvev‘k: Václav Stratil, Filip Cenek és Jozef Cseres tanárok és hallgatóik
Participants: Teachers: Václav Stratil, Filip
Cenek and Jozef Cseres & their students
Megnyitó / Opening: 2010. szeptember 28. Kedd,
17.00 / 28  September 2010, Thuesday 5 PM
Megtekinthet‘ / On View: 2010. szept. 29. - okt. 22. Barcsay Terem, Budapest
H-P: 10.00-18.00, Sz: 10.00-13.00
1062 Budapest, Andrássy út 69-71.

Concepto Grosso
A Brnói Egyetem Mžvészeti Karának Intermédia
szakos hallgatói és tanárai a híres barokk zenei
versenymžr‘l alkotott saját verziójukat mutatják
be a Magyar Képz‘mžvészeti Egyetemen, egy
társadalmi nemeken és generációkon átível‘
párbeszéd keretében.
Conceptino: Filip Cenek, Jozef Cseres, Václav Stratil
Ripieno: a hallgatók

A Brnói Egyetem Mžvészeti Karán található
Intermédia Stúdió a kommunikáció interaktív
szerkezetét vizsgálja, megragadva minden elérhet‘
és elérhetetlennek tžn‘ eszközt. Az ide járó
diákok tanulnak grafikát, festészetet, fotózást,
videót, zenét és más médiát is, beleértve a
gondolkodás mžvészetét. Az Intermédia Stúdió
programja annyira széleskörž, hogy talán nem is
érdemes az egyes elemeit külön megnevezni.
http://www.ffa.vutbr.cz/EN/study.html

Intermedia Studio at the Faculty of Visual Arts
of the University of Technology in Brno deals
with the interactive structure of communication
using the all accessible as well as inaccessible
means. Its students are taught in drawing,
painting, photography, video, music and other
media including the art of thinking.  The program
of the Intermedia Studio is very extensive, so it
is not worth to state and specify it.
http://www.ffa.vutbr.cz/EN/study.html