[artinfo] PINTÉR GEORG estje a Műcsarnok BBS vetítőjében

Gulyás Gábor ggulyas at mucsarnok.hu
Wed Jan 20 14:57:45 CET 2010

Kedves Barátunk!

A BBS 50. Más hangok, más szobák - Rekonstrukciós kísérlet(ek) című
kiállítás programjaként, a BBS-estek keretében 2010. január 21-én,
csütörtökön 18 órakor a következő programmal várunk benneteket:

18 órakor Fodor János és Horváth Tibor bemutatja a BBS 50 kiállítás és
rendezvények keretében JAVA projectjét a Műcsarnok apszisában.

A 2002-es Java projekt statikusságát, archívumszerű kiszolgáltatottságát
hivatott REmixelni az a 2010-es vállalkozás, mely pixelizomzattal próbál meg
túlnyomni egy tankhajóra való mennyiségű műtárgyat.

A művészet az alkotók száján mozog, miközben a fal adja a másikat.

A bemutatót követően 18.30-kor kezdődik PINTÉR GEORG estje  a Műcsarnok BBS
vetítőjében (III. kiállítóterem)

Vendégek: Gödrös Frigyes, Sipos István

Program:

Expressz vakáció, 24perc, 1966

Alma Mater, 10 perc, 1966

Schléger Ágnes, 24 perc, 1969

Híradók:

Téli kikötőben, 3 perc, 1973

Pécsi kísérlet, 4 perc, 1973

Antialkoholisták Békéscsabán, 8 perc, 1973

Wounded knee, 5 perc, 1973

Fiatal házasok otthona, 8 perc, 1973

Bükk Nemzeti Park, 10 perc, 1973

Tiltakozunk ( Allende halott ), 4 perc, 1973

A kakas és a hordó (Váratlan halál), 22 perc, 1991

Lapozgatás az archívumában:

Barátok - Cseh Tamás, Benke László, Füzesséry Katalin, 1989

Asztrokarnevál, 18 perc, 1979

Beszartam - Vajda Pierre versét elmondja Ronald Reagan

és még sokminden más...

Várunk, várjuk szeretettel!

Bővebb információk a vetítéssorozatról:

http://www.bbsarchiv.hu/index.php?module=news&action=show&nid=251#MIDDLE