[artinfo] 101217 - nagy orsi - tudom, hogy volt, voltam ott…

cso:p galeria - fehervar pocs at csop.hu
Mon Dec 6 22:51:11 CET 2010

kedves Címzett!
a csöp | po:cs galéria következő kiállításának címe:
2010. december 17. – Nagy Orsi – Tudom, hogy volt, voltam ott…
a megnyitó | 2010. december 17. 18 óra
 a helyszín | csöp galéria | székesfehérvár | távirda u. 10.
 aki megnyitja | Hermann Veronika
 a kiállító | Nagy Orsi, végzős tervezőgrafikus a MOME-n
 a kiállítás címe | Tudom, hogy volt, voltam ott...
a támogató | Székesfehérvár MJV Önkormányzata
 a képekről |
Az idő mindig telik, a dolgok mindig történnek velünk és körülöttünk. Van, ami megmarad az emlékeinkben, van, amit elfelejtünk, van, amire mások emlékeztetnek és van, amit átformálunk, és úgy emlékszünk rá. Az emlékezés folyamata legalább olyan nehezen meghatározható vagy leírható, mint az időé.
Ez a kiállítás ennek a modellezésére tesz kísérletet. Nem feltétlenül akar véleményt formálni az emlékekről, vagy az emlékezésről magáról. Inkább átkonvertálja egy időbeli kiterjedéssel nem rendelkező médiumra, mint a kép. Kísérletet tesz arra, hogy szubjektíven ugyan, de ábrázoljon egyfajta emlékfolyamot, összesítve mind az asszociáció, mind a kronologikus kiterjedés adta lehetőségeket. Mindemellett pedig a nézőt is inspirálja arra, hogy maga rakja össze a darabkákat. Az eredmény pedig nem egy titok feltárása, egy magvas gondolat felfedezése lesz, hanem pont az emlékezés maga a néző számára is. Egyrészt élményeinek felidézése, másrészt pedig pont a képek által ábrázolt/kiváltott élmények egyvelege, egy játék, a szubjektív emlékképek és kollektív emlékek kombinációival.
Ezt még segíti a statikus képeken túl a képekből készült könyv, illetve a könyvből készült pixilláció egy térben való elhelyezése, ami még tovább tágíthatja ezt a játékteret a nézők számára.
És remélhetőleg a kiállítás végignézése után mindenkinek lesz majd egy saját emlékképe, ami kicsit összeolvad a többi nézőével, ám mégis másmilyen.
sajtóanyag | www.sajto.csop.hu
logók | www.logo.csop.hu
kérlek, látogasd meg oldalunkat és tájékozódj jövőbeli kiállításainkról és programjainkról!
üdvözlettel,
csöp | po:cs galéria
csop at csop.hu