[artinfo] Godot Kávéház kiállítás megnyitó

dumaszinhaz at godot.hu dumaszinhaz at godot.hu
Mon Dec 6 12:33:31 CET 2010

Kedves hírlevél olvasó!

Ezúton szeretnénk meghívni kávéházunk soron következő kiállításának megnyitójára.

Koltai R. Sebestyén

Képek és fabatkák
(2001-2006)

'Az összemosódott dimenziókból születtem, valami meghatározhatatlan időben. Csak arra emlékszem a korai évekből, hogy recsegnek a fák és sikítanak az örvények. Ez a recsegés és sikítás befészkelte magát a temporális lebenyem sejtjeibe. Azóta fákat recsegtetek, sikítok az örvények hangján, ecsettel, grafittal, gyakorlatilag bármivel, amit erre alkalmasnak és kifejezőnek tartok adott pillanatban. Nem a világot festem, azt mindenki látja: a konvenciókat, a muszájt, a kötelezőt. Azt festem, ami ezek alatt, mögött van: a lét, a tudat elnyomott hangjait. Néha szinte elreped a vászon a hangok erejétől, olyankor újra érzem az engem megszülő dimenziók fergeteges erejét. Ez az erő tart életben.'

Kövesi Petra Ginevra

A kiállítást megnyitja Kádár János Miklós Munkácsy-díjas festőművész.
A megnyitón fellép a Kaláris Kamarakórus.

Időpont: 2010.12.10. Péntek 19:00
Helyszín: Godot kávéház (1075.Bp.Madách Imre utca 8)

A kiállítás megtekinthető 2011.01.10-ig.

Várjuk szeretettel.

Üdvözlettel:

Godot kávéház

www.godot.hu