[artinfo] TELEP kiállítás megnyitó

dumaszinhaz at godot.hu dumaszinhaz at godot.hu
Wed Aug 4 17:33:49 CEST 2010

Kedves hílevél olvasó!

Ezúton szeretnénk meghívni soron következő kiállítás megnyitónkra melyen ezúttal Kovács Szabolcs műveit tekinthetik meg.

Helyszín: TELEP VII.ker Dob utca 16. Gozsdu 'E'udvar
Időpont:2010.08.06. Pének, 19:30

Vágó Szabolcs kiállításának koncepciója:

„2006-ban a budapesti Gödör Klubban lehetőségünk volt, hogy kiállíthassunk. Miután én megnéztem a helyet eldöntöttem, hogy betonból fogok kis méretű képeket kiönteni. Azért jutottam erre az elhatározásra, mert ez a klub, valamikor nagyon-nagyon régen a Nemzeti Színháznak épült. Vagyis elkezdett épülni. De nem épült meg. Csak egy nagy betonkocka maradt a föld alatt. Na, én ebből indultam ki

Olyan képet/képeket akartam létrehozni, amelyek hely-specifikusan, csak és kizárólag ide készülnek. Azt az érzetet akartam kelteni, hogy a képeim „talán” nincsenek is itt. Itt vannak, de az anyagukból adódóan szerves részei a falnak, a helynek. Elgondolkoztam azon, hogy milyen a viszonyom a képpel, amit kirakok. Mert nem én festem, nem én találom ki se a színeit, sem a formáit, sem azt, amit ábrázol. Mert a falat akarom kiterjeszteni a térbe, hogy a síkjából kilépve, megtartva saját tulajdonságait, önálló műtárggyá váljon. Én általam, de a saját tulajdonságait megtartva. Nem elfedni akartam a falat, a kiállító teret egy saját gondolattal, hanem a gondolataim által kiterjeszteni azt. Őt, magát.“

Ezen koncepció alapján készült Vágó Szabolcs Telep-es kiállítása is.
A megnyitó 2010.08.06-án 20:30-kor kezdődik. A kiállítást megnyitja Csontó Lajos képzőművész, zenél nemdj, vizuális élményért pedig a Rakéta Csoport felel.

Várjuk szeretettel!

Üdvözlettel:

A TELEP csapat

www.godot.hu