[artinfo] II. Dunaújvárosi Garázsfesztivál

Janka Sipiczki sipiczki.j at gmail.com
Fri Sep 11 12:13:08 CEST 2009

A "Te itt áll" Public Art 2009. pályázat keretében megrendezésre kerül

*a II. Dunaújvárosi Garázsfesztivál!*

*
*

A régi helyszínen, a régi jó hangulatban és új, kibővült programokkal várnak
minden szórakozni vágyót egész nap szeptember 18-19-én a dunaújvárosi Béke
téri Garázssorra!

A programot színesíti a *szeptember 19-én szombaton délután 3 órakor a
Városháza térről induló
*

*felvonulás* *a Garázssorra*.

A szervezők kérnek minden érdeklődőt, hogy ne tartsák vissza a késztetést és
nyugodtan vegyenek részt a mazsorettek, fúvószenekar, zsonglőrök és a
fellépők közös bemutatkozásán!

A Garázsvárosban mindkét nap szabadtéri színpadon és garázsokban rendezett
koncertek, DJ-garázs, Garázsrádió, Garázsmúzeum, BMX-garázs, Gyerek-garázs
vár ja egész nap a kicsiket és nagyokat, idősebbeket és fiatalokat egyaránt.

Bővebb információ, programok érdekességek:

www.garazsfesztival.com

www.garazsfesztival.blogspot.com

--
Sipiczki Janka