[artinfo] Nagy Karolina kiállítása dec. 4.-én a Dovinban

Adrien Török adrien.torok at gmail.com
Sat Nov 28 13:57:43 CET 2009

Nagy Karolina: "A lisszaboni ágy"
2009.12.04 - 2010.01.12.

A megnyitón, december 4-én, este 7órakor elhangzik a tavaly decemberben
elhunyt Tolvaly Ernő lisszaboni levele.

*"A lisszaboni ágy" az idén végzett fiatal szobrász diplomamunkája, "melynek
inspirációját egy kollégiumi ágy metaforikája, konkrétan egy lisszaboni
kollégiumban látott egyforma ágyak és ágytakarók rendje szolgáltatta"- Nagy
Karolina.*

* *

*A mű kiállítása a Dovin szobrászati programjának része, mely összefügg a
galéria folyamatos lisszaboni művészeti vásáron való szereplésével és a
megnyitón elhangzó "Lisszaboni levél" búcsú a tavaly decemberben elhunyt
Tolvaly Ernő festőművésztől, akinek szintén meghatározó volt ez a város.*

* *

*Lisszabon köti össze a Dovint, Tolvaly Ernőt és Nagy Karolinát.*

*A gyászév leteltével Délceg Katalin, a Dovin igazgatója,  így köszön el
kiváló festőjétől.
*

**

Dovin