[artinfo] Fwd: Fw: diplomakiállítások a Magyar Képzőművészeti Egyetemen

Bea Istvánko istvankobea at gmail.com
Mon May 18 14:14:05 CEST 2009

*Diploma 2009*

*Kiállítás-sorozat a Magyar Képzőművészeti Egyetemen*

* *

* *

A Magyar Képzőművészeti Egyetem *Diploma 2009* címmel kiállítás-sorozatot
rendez, mely május 18-tól június 27-ig látogatható. A festő, képgrafika,
tervezőgrafika, szobrász, intermédia, restaurátor és látványtervező szakos
hallgatók diplomamunkái minden héten keddtől péntekig láthatóak az egyetem
főépületében (Andrássy út 69-71.), a Barcsay teremben és az Aulában, illetve
az Epreskertben (*Kmety György u. 26-28.). A kiállítások *keddtől
csütörtökig 10-től 18 óráig, pénteken pedig 10-től 15 óráig lesznek nyitva.
Részletes információ (időpontok, névsor) a www.mke.hu honlapon található.

* *

*A diplomakiállításokhoz különleges programok kapcsolódnak: tárlatvezetésen
vehetnek részt a kerületi középiskolák diákjai, a látogatók pedig minden
héten a társművészetek ismert képviselőivel találkozhatnak, akik az egyetem
tanáraival párban tartanak tárlatvezetéseket az egyes szakok
diplomakiállításáról. **Az első két alkalommal a Festő Tanszék végzős
hallgatóinak munkáit ismerheti meg a közönség: május 21-én 18 órakor Vajdai
Vili színész, zenész (Katona József Színház, TÁP színház) és Gaál József, a
Festő Tanszék vezetője; május 28-án pedig Rutkai Bori képzőművész,
szövegíró, énekes (Specko Jedno zenekar) és Radák Eszter, egyetemi docens
beszélnek a kiállított művekről.** A további programokról folyamatosan
értesítjük az érdeklődőket.*

* *

*A június 20-i Múzeumok Éjszakájára az MKE további programokkal készül:
többek között koncertek, filmvetítés, az Intermédia Tanszék
diplomakiállítása várja az érdeklődőket. A diplomakiállítások lezárulása
után, július 7-én nyílik az egyetem **Best of Diploma** kiállítása, melyen
az idei év alkotásaiból lehet egy izgalmas válogatást megnézni.*

Bővebb információ: barcsay at mke.hu