[artinfo] Korniss Péter: Kötődés

Fiatalok Fotóművészeti Stúdiója info at ffs.hu
Fri Mar 13 10:39:01 CET 2009

*Kötődés*

Korniss Péterrel beszélget Gőbölyös Luca.

http://ffs.hu/upload_ffs/programok/ffs_meghivo_20090318.jpg

Időpont: 2009.03.18. szerda 19:00
Helyszín: ArtBázis, 1085 Budapest, Horánszky u. 25.

„Dokumentarista fotográfusként mindig tárgyilagos akartam lenni, de
magamban tudtam, hogy ez lehetetlen. Tudtam, hogy természetem, tudásom
és élményeim meghatározzák, mit, s hogyan látok, s miként fényképezek. A
képek üzenete eldőlt, mielőtt megnyomtam volna az exponáló gombot.”
(Korniss Péter)

Az elhivatottságról, fotográfusi attitűdjéről Korniss Péter
fotóművésszel most megjelent Kötődés című albuma kapcsán Gőbölyös Luca
képzőművész beszélget.

Fiatalok Fotóművészeti Stúdiója