[artinfo] Fwd: Best of Diploma 2009 - megnyitó: 2009. július 7. 19 óra

Bea Istvánko istvankobea at gmail.com
Fri Jul 3 16:46:04 CEST 2009

Best of Diploma a Magyar Képzőművészeti Egyetemen **

* *Idén negyedik alkalommal lehet megtekinteni a Magyar Képzőművészeti
Egyetemen a *Best of Diploma*-kiállítást, azaz a 2009-ben végzett hallgatók
diplomamunkáinak válogatását. A különböző szakok (Festő, Szobrász, Kép-, és
Tervezőgrafika, Intermédia és Látványtervező) diplomakiállításai májusban és
júniusban kerültek megrendezésre heti felosztásban a Barcsay Teremben, az
Aulában és az Epreskertben.

 A Best of Diploma kiállítás célja, hogy az MKE-n folyó ötéves művészképzés
különböző ágazatait mutassa be, a külsős szakmai zsűri által legjobbnak
ítélt munkákon keresztül. A tárlat július 7. és 24. között látogatható az
egyetem főépületében található Barcsay teremben és az Aulában. A 2009-ben
diplomázók teljes névsora és a diplomamunkák az egyetem honlapján
tekinthetőek meg (www.mke.hu).

* Megnyitó: 2009. július 7. 19 óra*

Helyszín:  Magyar Képzőművészeti Egyetem (1062 Andrássy út 69-71.), Barcsay
Terem, Aula

A kiállítás megtekinthető: 2009. július 7-24.

Hétfő - Péntek: 10.00 - 18.00

Szombat: 10.00 - 13.00

(2009. július 8. és 10. között csak 14.00-tól)

A megnyitón DJ Gandharva játszik.

*Festő:*

Válogatta:

Százados László, művészettörténész

Gerber Pál, képzőművész

Kiállítók:

Adamkó Dávid

Farkas Dániel

Galambosi Dániel

Hegedűs Norbert

Katona Krisztina

Szőke Gáspár

Richter Zsuzsa

Tóth Angelika

Tóth József

*Képgrafika:*

Válogatta:

N. Mészáros Júlia, művészettörténész

Dévényi István, művészettörténész

Császár Vera Makina

Ducsai Péter

Kiss Gergely

*Tervezőgrafika:*

Válogatta:

Orosz István grafikusművész

Sára Ernő, grafikusművész, a MAOE díj képviselője

Gál Magdolna, a Gál Mátyás Alapítvány képviseletében

Bacskay Donát

Böhm Gergely

Labancz István

*Szobrász*

Válogatta:

Bordács Andrea, művészettörténész

Balázs József Tamás

Gilly Tamás

*Intermédia:*

Válogatta:

Erőss Nikolett kurátor

Dr. Beke László művészettörténész

Dr. Tillmann József esztéta

Keller Diana

Soós Károly

Sztojánovits Andrea

Tarr Annamária

Látványtervező: Válogatta: Szlávik István a Magyar Látványtervező Társaság
elnöke Zelenka Nóra Sebő Rózsa