[artinfo] Fwd: Mécs Miki Díj

Kovacs Balazs xrc at periszkopradio.hu
Thu Aug 6 08:13:15 CEST 2009

Az, hogy az ilyen nemhagytamagát,ezértszeretjük típusú
híreket nem övezi ujjé, az azt jelenti hogy egyáltalán
nem komoly és hogy senki nem ért vele egyet, ugye?
Én a 4-es pontot általánosítva hadd "merészeljem"
észrevenni, hogy rossz, hibás, kínzó, veszélyes és
értelmetlen dolog valakit kétszer ellenkitüntetni...

Kovács Balázs

--

http://kbalazs.periszkopradio.hu/