[artinfo] Fwd: WJT Mitchell & Budapest

dora hegyi hegyidora1 at gmail.com
Mon Oct 20 15:53:37 CEST 2008

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Horváth Gyöngyvér <horvathgyongyver at gmail.com>
Dátum: 2008. október 16. 2:32
Tárgy: WJT Mitchell & Budapest
Címzett: horvathgyongyver at gmail.com

[scroll down for English version, please]

Kedves Barátok, Ismerősök és Kollégák,

Október 29-én du fél 4-től WJT Mitchell, a Chicagói Egyetem professzora, a
Critical Inquiry szerkesztője tart előadást a CEU auditóriumában *The Role
of Images in the "War on Terror"* címmel.
Az előadást fél 6-tól a Mitchell válogatott
tanulmányaiból összeállított magyar nyelvű kötet bemutatója követi a Petőfi
Irodalmi Múzeumban, melyet egy beszélgetéssel zárunk. Részletek a meghívón.

Várunk mindenkit szeretettel!

Üdvözlettel,
Horváth Gyöngyvér

Dear Friends and Colleagues,

WJT Mitchell, a Chicago academic and editor of Critical Inquiry is giving a
public lecture at CEU on Wednesday 29th October at 3.30 pm. His collected
essays, published in Hungarian will be presented at the Petőfi Irodalmi
Múzeum at 5.30 pm, followed by a talk with Professor Mitchell.
See attached file for the details.

All are welcome

Regards

Gyöngyvér Horváth

PhD Candidate
School of World Art Studies and Museology
University of East Anglia
Norwich UK

--
HEGYI Dora