[artinfo] Nicolas Schöffer, Felületdinamika, MKE-Pantehon-fríz Terem

Bea Istvánko istvankobea at gmail.com
Wed Nov 12 10:47:53 CET 2008

A Magyar Képzőművészeti Egyetem meghívja Önt *Nicolas Schöffer
Felületdinamika* című kiállításának megnyitójára, mely válogatás a művész
1986 utáni korszakának grafikáiból. A megnyitó november 18-án kerül
megrendezésre a Magyar Képzőművészeti Egyetem Pantheon-fríz Termében. A
kiállítást megnyitja *Gopcsa Katalin* művészettörténész. A kiállítás
megtekinthető 2008. november 29-ig hétköznap 10-18 óráig, szombaton 10-13
óráig.
Cím: 1063, Budapest, Kmetty György utca 26-28.,Epreskert